Kód pojišťovny

Některé ženy to s muži prostě umí

Ilustrační obrázek

Některé ženy působí na muže jako magnet. Stačí, když se na muže podívají, a mají ho. Málokterý muž odolá ženě, která je na své ženské přednosti náležitě hrdá. Čím více je žena přirozenější a nenápadnější, tím více jsou muži „lapeni". Naopak nápadné podbízení a vypjatý afekt muže odradí.

Existují části ženského těla, které muže přitahují více než jiné. Ženy o nich podvědomě vědí odjakživa - právě proto si je po celá staletí zvýrazňují. Které to jsou? Samozřejmě ty, které jsou spojené s rozmnožováním. Ženy dávají při výběru partnera přednost mužům, kteří poskytnou dobrou genetickou výbavu a jsou podle nich schopni zabezpečit budoucí rodinu. Muže zase fascinují ty znaky, jež nasvědčují, že dotyčná bude dobrou matkou. Když muž vidí ženu s bujným poprsím, podvědomě předpokládá, že bude dobrou matkou a poskytne jeho dítěti dostatek potravy (ačkoli ve skutečnosti schopnost kojit na velikosti prsou příliš nezávisí). Proto se na muže nezlobte, nedokážou-li vám při hovoru odtrhnout oči od dekoltu. Není to projev neúcty, jen „volání přírody". Hezky tvarované pozadí a širší boky - zvlášť když se zkombinují s útlým pasem, se mužům líbí. Široká pánev jim totiž naznačuje, že dotyčná bude snadno rodit. Máte-li trochu širší boky, než diktuje módní norma, nesnažte se je za každou cenu zamaskovat oděvem, zvlášť pyšníte-li se vosím pasem.

Kouzlo erotické přitažlivosti máme zakódováno v genech. Někomu ho dala příroda do vínku plnou hrst, jiní si musejí pomoci. To, že se protiklady přitahují, není jen známé rčení. V každém partnerském vztahu se skrývají v podstatě hned čtyři osoby - mužská a ženská stránka muže a ženská a mužská stránka ženy. Má-li se touha rozvinout, je třeba, aby každý z páru plně rozvinul tu odlišnou. Žena ženskou a muž mužnost. Klapat, i když to bývá méně často, to může i opačně. Vítězí-li v ženě dominantní mužské prvky a v muži naopak submisivní ženské. S potenciálním partnerem nekomunikujeme jen slovy nebo pohledem, ale hlavně podvědomou hrou celého těla. Velmi důležitý je už první dojem - chůze, postoj, držení těla, úsměv, mimika i gesta. Velkým mýtem je to, že iniciátorem a vůdcem partnerského vztahu je převážně muž. Celé dvě třetiny svádění a flirtování iniciují ženy, ovšem tak nenápadně a přirozeně, že si většina mužů myslí, že si začali oni. V sexu muž dává a žena přijímá. Ponechat muži víru, že právě on je nejskvělejší, je to nejlepší, co můžeme pro jeho erotické a mužské sebevědomí udělat.

Po čem muži touží?

Muže láká, je-li žena přirozeně sebevědomá, trochu zdrženlivá, hrdá, citlivá a hodně empatická. Emancipovaná soběstačná žena to však nemá moc lehké. Přestože muži ocení její sebevědomí a soběstačnost, nesmí jí chybět potřebná dávka ženskosti. Jestliže se chováte tak, že vše zvládnete sama, časem se od vás ani nic jiného nebude očekávat a vás to začne unavovat a štvát. Umíte být „potvora"? Pak máte vyhráno. Takové ženy vědí, co chtějí, a umí si za tím jít. Nejdou však přes mrtvoly. Takové ženy se mají rády, jsou si vědomy své hodnoty, nepotřebují neustálé ujišťování, že jsou skvělé, život berou s nadhledem.

K radosti mužů nebývají stíhačkami ani nadšenými obdivovatelkami. Přehnanou péči ocení každý muž, ale jen na začátku vztahu. Budoucnost tak těsného soužití není příliš růžová. Časem začnete partnera ubíjet neustálou péčí a zájmem. Nezapomínejte na to, že každý z nás potřebuje mít svůj svět a svá tajemství - a muži dvojnásob.

Neduste svého partnera. V případě, že se mu něco nedaří, buď bude komunikovat sám, nebo si vše nechá pro sebe. Rýpání a neustálé vyzvídání neocení nikdo. Sexy rozhodně není, když se příliš zabýváte svým vzhledem, stále o sobě pochybujete, neustále partnerovi něco radíte a doporučujete. Neshazujte ho ve společnosti, zvláště jsou-li tam jeho kamarádi. Těžko budete mít ráda někoho druhého, pokud nebudete mít ráda sama sebe. Nemáte-li sebeúctu, těžko ji naleznete u partnera.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.