Desatero pro klienty ČPZP

  1. Nepodepisujte nic pod nátlakem.
  2. Nedávejte z ruky průkaz pojištěnce, ani ho neukazujte cizím osobám.
  3. Neposkytujte své osobní údaje, když nevíte k čemu budou využity.
  4. Nerozhodujte se na ulici. Většina měst a obcí má zákaz podomního a pochůzkového prodeje.
  5. Nepodlehněte tvrzení zástupců jiných zdravotních pojišťoven, že Vaše zdravotní pojišťovna má finanční potíže, končí a podobně.
  6. Nevěřte slibům o finančních výhodách jiné zdravotní pojišťovny, srovnejte si nabídku.
  7. Přesvědčte se o nabízených službách Vaší zdravotní pojišťovny na nejbližší pobočce, na internetových stránkách nebo telefonní lince Infocentra.
  8. Mějte na mysli, že Váš ošetřující lékař nemusí mít uzavřenou smlouvu s jinou zdravotní pojišťovnou.
  9. Rozmyslete si změnu zdravotní pojišťovny, další změnu lze provést až za 1 rok.
  10. Máte otázky, není Vám něco jasné?
    Zavolejte na Infolinku 810 800 000, 597 089 205 nebo navštivte naši nejbližší pobočku.