Desatero pro klienty ČPZP

  1. Nepodepisujte nic pod nátlakem.
  2. Nedávejte z ruky průkaz pojištěnce, ani ho neukazujte cizím osobám.
  3. Rozmyslete si změnu zdravotní pojišťovny, změnu lze provést 2x za rok.
  4. Nepouštějte zástupce jiných zdravotních pojišťoven k sobě domů!
  5. Přesvědčte se o nabízených službách Vaší zdravotní pojišťovny na nejbližší pobočce, na internetových stránkách nebo telefonní lince Infocentra.
  6. Nepodlehněte tvrzení zástupců jiných zdravotních pojišťoven, že Vaše zdravotní pojišťovna má finanční potíže, končí a podobně.
  7. Nevěřte slibům o finančních výhodách jiné zdravotní pojišťovny, srovnejte si nabídku.
  8. Mějte na mysli, že Váš ošetřující lékař nemusí mít uzavřenou smlouvu s jinou zdravotní pojišťovnou.
  9. Zjistěte si a pamatujte datum nejbližšího možného přestupního termínu.
  10. Máte otázky, není Vám něco jasné?
    Zavolejte na Infolinku 810 800 000 nebo navštivte naši nejbližší pobočku.
Facebook

Infocentrum
810 800 000, 597 089 205
(částečně hrazeno)

kód pojišťovny: 205