Kód pojišťovny

Prevence v mobilu

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna umožňuje svým pojištěncům zasílání SMS upozornění na blížící se termín preventivní prohlídky. Služba je pro pojištěnce ČPZP zcela zdarma, a pro její aktivování stačí o službu požádat na kterékoliv pobočce ČPZP, nebo prostřednictvím Infocentra.

Upozornění na blížící se preventivní prohlídky vám nabízíme i v naší mobilní aplikaci Zdraví v mobilu, kde vám ukážeme poslední preventivní návštěvy všech přihlášených uživatelů (například i dětí nebo rodičů) a upozorníme na následující termín.

Co je SMS upozornění

Principem služby je zasílání upozornění na blížící se termín preventivní prohlídky pro dospělé pojištěnce. Klientům před pravidelnou preventivní prohlídkou zašleme zdarma SMS zprávu s upozorněním na blížící se termín a typ preventivní prohlídky.

Zpráva může vypadat například takto:

 

V současné době zasíláme preventivní upozornění:

  • na vyšetření u praktického lékaře (každé dva roky)
  • pro ženy jednou ročně – gynekologická prohlídka
  • na prohlídku u stomatologa (1x ročně)

Preventivní prohlídky mají svůj klíčový význam ve snížení rizika výskytu závažných onemocnění i nákladů na následnou léčbu. Včasné odhalení příznaků závažného onemocnění navíc zvyšuje šance na úplné vyléčení. Zdraví našich pojištěnců nám není lhostejné a touto službou aktivně přispějeme k včasnému odhalení onemocnění.

SMS zprávy jsou zasílány zcela zdarma, pro naše pojištěnce nepředstavují žádné další náklady.

Jak službu aktivovat

- Stačí navštívit kteroukoliv pobočku ČPZP a požádat o prevenci v mobilu. Po ověření vašeho      mobilního čísla vám bude zasílání SMS upozornění na počkání aktivováno.

- Můžete využít aktivaci služby Prevence v mobilu po přihlášení do Elektronické přepážky v záložce Pojištěnci.

- Stáhnout si mobilní aplikaci Zdraví v mobilu, kde je tato funkce dostupná.

 

Preventivní prohlídka může zachránit i váš život.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.