Slevy s ČPZP 2019

Informace z ozdravného pobytu

Informace z ozdravného pobytu Slovensko - 2. turnus

• 27. července 2019

A jsme u konce našeho 14denního pobytu...v pořádku jsme dorazili autobusem do Ostravy a všichni jste si vyzvedli své dětičky!
    Celý doprovodný personál 2. turnusu děkuje za úžasně strávených 14 dnů - vaše děti jsou úžasné! Věřím, že si děti odnesly plno hezkých zážitků z pobytu a užily si hodně zábavy! A hlavně, že 14 dní na čerstvém vzduchu prospěje jejich zdraví.
    Končí 2. turnus ozdravně léčebného pobytu s ČPZP ve Vysokých Tatrách.

• 26. července 2019

Příjemný podvečer z hotelu Hutníku.

Probudili jsme se do pěkného slunečného dne. Dopoledne jsme byli v Tatranské Lomnici utratit poslední penízky a  dokoupit dárečky pro své milé domů. Pak jsme se přesunuli do areálu Jaziérko, kde jsme relaxovali a povídali se. Během poledního klidu děti balily kufry a poté tvořily mandaly (kruhové obrázky s ornamenty) s umělcem Lubo Slejzakem. Obrázky jsou nádherné. Před večerní diskotékou nás čeká vyhodnocení  bodování úklidu pokojů, nejlepší karnevalové masky a nejpovedenější obrázek s tématikou Tater.  Mimořádnou odměnu získají starší děti za výpomoc a milý přístup k menším  dětem.  Všechny děti obdrží diplom a užitečný dárek od ČPZP.

Děti mají prodlouženou večerku a  rozlučkovou diskotéku.   Těch 14 dní uteklo velice rychle.  A bylo taky skvěle – sešla se zde úžasná parta dětí a každé z nich je osobnost.

Ráno hned po snídani odjíždíme domů.

• 25. července 2019

Krásný den z Tater.

Od rána je příjemné polojasné počasí – ideální na výlet. Ráno jsme se rozdělili na 2 skupiny.  První (převážně menší děti) se vydala  dvouhodinovou procházkou okolím hotelu Hutník a po odpoledním klidu skočily děti do bazénu.  Druhá skupina 12 dětí vyrazila na celodenní túru na Zelené pleso. Cesta byla náročná, ale všichni ji zvládli výborně. Trasa  vede mírně do kopečka po kamenité cestě lesem. Po tříhodinové túře nás čekal nádherný pohled na jezero a chatu mezi horami. Děti dostaly hodinový rozchod, aby se najedly  a odpočinuly si. Cesta zpět byla už z kopečka a rychle nám uběhla. Děti jsou spokojené a čekají na chutnou večeři.

Večer nás čeká karneval.  Zítra dopoledne vyrážíme k relaxačně sportovnímu areálu Jaziérko a do Lomnice.  Odpoledne balíme a večer bude rozlučková diskotéka. Znova se opakuji, ale dny nám neskutečně rychle utekly. Děti zdraví  domů a už se na Vás moc těší.

• 24. července 2019

Pěkný večer z Matliarov.

Děti dnes měli příjemný pohodový den. Dopoledne proběhla výstupní prohlídka u paní doktorky a zároveň kreslily to, co se jim v Tatrách nejvíce líbilo. Po odpoledním odpočinku jsme vyrazili půlhodinovou procházkou do Tatranské Lomnice na nákupy  dobrot. Večer jsme nachystali za hotelem ohniště a děti si opekly párky. Nejvíce ze všech  buřtů jim však chutná opečený chleba. Nyní jsou ještě venku a dovádějí na hřišti. Zíta se rozdělíme na dvě skupiny. Menší děti půjdou k Šalvějovému prameni a ty starší čeká celodenní  výšlap k nádhernému Zelenému plesu.  Večer pak karneval.

Všechny Vás zdravíme.

• 23. července 2019

Dobré odpoledne z Hutníku,

Máme zatažené počasí s občasným deštěm. Po snídani jsme vyrazili na hřiště a louku před hotelem. Na louce probíhalo dechové cvičení pod vedením hlavního vedoucího Maťa a na hřišti soutěže a vybíjená.  V nenapínavější části jsme museli souboj ukončit a přesunout se do tělocvičny, protože začalo pršet. Odpoledne vyrážíme do tělocvičny a na bazén. Večer bude oblíbená diskotéka.

Je tady nádherně, dny nám ale velmi rychle utíkají. Děti zdraví domů.

• 22. července 2019

Zdravíme z Tater.

Dnešní výlet se mimořádně vydařil. Počasí nám přálo-celý den polojasno.  Z celodenní  túry jsme se vrátili akorát na večeři.

Po snídani jsme si vzali balíčky s jídlem a pitím a vyrazili do Tatranské Lomnice na „električku“, která nás zavezla na stanici Popradské pleso. Odtud jsme šli nádhernou členitou krajinou zhruba 4 km k Popradskému plesu.  Po krátkém odpočinku a občerstvení jsme pokračovali na Štrbské pleso. Šli jsme náročným kamenitým terénem. Navíc jsme se museli vyhýbat dalším výpravám.  Děti byly moc šikovné a zvládly cestu výborně.  Na plese jsme měli hodinový rozchod. Děti jako obvykle vzaly stánky s dobrotami a suvenýry „útokem“. Električka nás zavezla zpátky do Lomnice a příjemnou procházkou jsme zdraví dorazili do hotelu na večeři.

Všechny děti jsou v pořádku a nyní odpočívají na pokojích.

Zítra půjdeme na hřiště před hotel . Odpoledne hlásí déšť a tak využijeme tělocvičnu a bazén.

• 21. července 2019

Pěkné odpoledne z Matliarov

Dnes máme neděli, při které jsme se přehoupli do druhé poloviny ozdravného pobytu. Každý den máme pestrý program a velmi rychle nám dny utíkají. Dopoledne jsme byli venku na hřišti, ale kolem poledne se přihnala mračna a začalo vydatně pršet. Po odpolední siestě půjdeme na dvě hodinky do tělocvičny, kde budeme soutěžit, hrát míčové hry a další pohybové aktivity.

Včerejší večerní program „pokoj baví pokoj“ se velmi vydařil. Děti předvedly vtipné scénky, gymnastické kreace, zahrály jsme Partičku (viz. televizní  pořad) a zapojily chytré hlavy v hádankovém kvízu.

Na zítřek hlásí pěkné počasí a tak vyrážíme na celodenní výlet na Popradské pleso a dále po magistrále na pleso Štrbské. Dnes večer budeme promítat film „Špunti na vodě“ a bude dřívější večerka.

• 20. července 2019

Krásný  sobotní den z Tater.

Podle předpovědi mělo dnes pršet, ale hory si určily počasí sami – máme polojasno a tak jsme celý den venku. Dopoledne jsme se prošli  v okolí hotelu Hutník a poté na hřišti hráli celotáborovou hru. Večer bude odměněno 10 nejlepších dětí  drobnými dárky od ČPZP.  Odpoledne jsou děti na hřišti - hrají fotbálek, badminton, kreslí na banner ČPZP a připravují se na večerní program - pokoj baví pokoj. Tak jsme zvědaví, co předvedou.

Včera večer měly děti program ve společenské místnosti – luštily kvízy, měly židličkový tanec a další hry -  jednotliví výherci  a výherní družstva budou dnes také odměněni.

Každý den probíhá bodování pokojů, někdy také nečekaně a již to nejsou samé 10. Za odměnu mají  ti s nejmenším počtem bodů druhý den ráno dobrovolnou rozcvičku povinnou.

Zítra určitě vyrazíme na procházku a budeme venku. Děti jsou v pohodě a zdraví do ČR.

• 19. července 2019

Dobrý den z Matliarov.

Včerejší  opékačka buřtů se odkládá na jiný den a to z důvodu deštivého počasí. Místo toho byla diskotéka. Ve společenské místnosti máme velké promítací plátno, na kterém jel Just Dance a skoro všichni se zapojili, ještě pár ploužáků a byla večerka.

Dnes dopoledne jsme se prošli do Tatranské Lomnice- nakoupit dobroty  a k relaxačně sportovnímu areálu Jaziérko.  Děti si zde zahrály fotbálek, míčové hry, povídaly si a relaxovaly. Cestou zpět  nás zastihl déšť, děti si oblékly pláštěnky a v pořádku jsme dorazili do hotelu.  Venku je zatažené počasí s občasným deštěm. Odpoledne nás čeká bazén a tělocvična.

Zítřejší program závisí na počasí – máme v plánu hřiště, sportovní hry, odpoledne procházku po okolí.

Všechny děti jsou v pořádku a moc Vás pozdravují!!

• 18. července 2019

Dobré odpoledne z hotelu Hutník.

Dnešní den se opět vydařil. Počasí máme od rána polojasné, ideální na výlet. Budíček i snídaně byli dnes brzy, na cestu jsme dostali balíčky s obědem a připravený autobus nás zavezl  na Pieniny. Menší skupinka dětí se vydala s vedoucím Maťem  na procházku kolem řeky Dunajec . Ostatní nasedli do připravených vorů (plťí) a absolvovali  1,5 hodinovou plavbu  nádhernou krajinou národního parku po řece Dunajec. V průběhu plavby nám plt´kaři vyprávěli různé zajímavosti a legendy o zdejší přírodě. Po skončení  plavby jsme došli k chatě Pieniny. Následovalo volno-děti  ho využily k občerstvení, relaxaci nebo pohybovým aktivitám na místním hřišti a venkovním fitku.  Poté jsme opět autobusem jeli zpět do hotelu Hutník.

Během našeho výletu bylo všem dětem vyměněné povlečení a ručníky.

Všechny děti se již skamarádily a vytvořily jednu velkou partu-jsou úžasné!

Pokud počasí dovolí, čeká nás večer opékačka buřtů.

Zítra půjdeme procházkou  do Tatranské Lomnice a k relaxačně sportovnímu areálu Jazierko.  Odpoledne  pak bazén, hřiště a bowling.

• 17. července 2019

Zdravíme z Vysokých Tater!

Dnes máme relaxační a pohodový den. Od rána svítí slunce a fouká  svěží vítr. Dopoledne jsme strávili na louce a hřišti před hotelem. Věnovali jsme se dechovému cvičení s padákem.  Následně se děti rozdělily do 4 skupin a soutěžily mezi sebou v běhu, skoku po jedné noze, tzv. žabácích a dalších disciplínách. Večer  bude vyhodnocení a všichni obdrží užitečné dárky od ČPZP.

Po odpolední siestě tráví děti čas na hřišti  (fotbálek, průlezky, malování a luštění na banneru ČPZP), v bazéně nebo hrají bowling.

Každý den probíhá bodování úklidu pokojů, V závěrečný den bude vyhodnocený nejlepší pokoj. Děti jsou šikovné a většinou mají všechny pokoje maximální počet bodů a to 10.

Zítra je dřívější budíček a jedeme na celodenní výlet do Pienin.

• 16. července 2019

Příjemné odpoledne z Tater!

Dnes byl náročný den. Ráno jsme měli dřívější budíček. Po snídani  jsme si vzali balíčky s jídlem a pitím a nasedli do autobusu, který nás čekal před hotelem a vyjeli směr Liptovský Mikuláš. Po slabší hodince jsme dorazili na místo kontaktní  ZOO. Velmi mile jsme byli překvapeni - hned v prvním výběhu byli  tři půlroční lvíčci. Naštěstí spali a tak jsme je mohli zblízka pozorovat.  Poté následovali roztomilí králíčci, veverky, papoušci, lamy, poníci a různá  další domácí a exotická zvířata. Velkým zážitkem bylo  setkání  se dvěma medvíďaty.  Většinu zvířátek jsme si mohli pod dozorem ošetřovatelů pohladit. Všem dětem se návštěva ZOO velmi líbila. Poté jsme se prošli k nedaleké přehradě Liptovská Mara, kde jsme měli relaxační půlhodinku. Děti mají plno energie a tak si hned našly zábavu v podobě házení  kamenných žabek  do vody.  Cestou zpět  jsme se zastavili v Tatranské Lomnici, kde měly děti možnost nakoupit  suvenýry a různé dobroty. Následně jsme zhruba půlhodinovou procházkou došli k hotelu Hutník. Nyní děti odpočívají na pokojích.

Večeře je formou švédských stolů. Děti  mají možnost  zvolit si jídlo, na které mají zrovna chuť v libovolném množství. K hlavnímu teplému chodu si mohou vybrat z několika druhů zeleninových salátů, kompot, ovoce, vždy je zákusek nebo zmrzlina. Jídlo je velmi chutné.

Včerejší diskotéka se vydařila. Všechny děti se zapojily a skvěle si užily večer. Dnes nás čeká promítání filmu.

Zítra bude relaxační den a v plánu je také bazén.

• 15. července 2019

Pěkné odpoledne z Matliarov.

Ráno jsme se probudili do slunečného počasí. Menší skupinka dětí měla dobrovolnou rozcvičku. Po snídani jsme vyrazili lesní cestou směr Štart - stanice lanovky. Všechny děti zvládly túru výborně. Odměnou nám byl nádherný výhled na Lomnický štít a okolí Tater. Počasí nám opravdu přálo-nebe bez mráčků a trošku chladněji-ideální na výšlap.

Odoledne tráví děti na louce a hřišti u hotelu. Věnují se fotbálku, průlezkám a dalším aktivitám nebo si jen tak povídají.  Hlavní vedoucí Maťo učí děti dechová cvičení. Na pletivo hřiště jsme nainstalovali zábavný banner-nový nápad ČPZP. Děti na něm mohou luštit křížovky, osmisměrky, sudoku, kreslit a vybarvovat omalovánky.

Včera jsme měli fajn večer - ve společenské místnosti jsme řešili dobrovolné výlety a pak jsme se formou hry seznámili. Dneska nás čeká oblíbená diskotéka.

Zítra jedeme na výlet do Liptovského Mikuláše ZOOKONTAKT, kde nás čeká lektorem komentovaná prohlídka spojená s krmením zvířat. Poté se projdeme kolem přehrady Liptovská Mara.

Všechny děti jsou v pořádku a zasílají pozdravy.

• 14. července 2019

Krásný pozdrav z Tater!

První noc proběhla v poklidu a děti jsou v pořádku. Po snídani proběhla vstupní prohlídka u pana doktora. Děti jsou na pokojích a vyrábějí své jmenovky, které následně vyvěsíme na dveře pokojů. Od rána máme deštivé počasí, které se má ale dle předpovědi zlepšit, a tak odpoledne vyrážíme asi půlhodinovou procházkou do Tatranské Lomnice. Večer proběhne  oficiální seznamka, na kterou se všichni moc těší.

Zítra nás čeká první výšlap na Štart.

• 14. července 2019

Zdravíme z Hutníku.

Počasí nám odpoledne nepřálo - je chladno s občasným deštěm, a tak jsme změnili program. Některé děti dováděly v bazéně, který je nově zrekonstruovaný a velmi příjemný. Druhá skupinka zvolila tělocvičnu a míčové hry. Děti si to krásně užily.

Děti jsou v pohodě a všechny Vás zdraví.

• 13. července 2019

Informujeme rodiče, že jsme v pořádku dorazili na Slovensko k Hotelu SOREA Hutník. Je tady svěže a ten vzduch...no paráda :) Počasí je zatažené, ale věříme, že v dalších dnech se umoudří. Cesta autobusem utekla rychle a děti se během ní už i trošku seznámily. Po příjezdu se děti ubytovaly do svých pokojů a za chvilku nás čeká naše první společná večeře. Zítra si uděláme seznamku a taky se projdeme po okolí místa pobytu.
    Začíná 2. turnus ozdravně léčebného pobytu ve Vysokých Tatrách s ČPZP.