Slevy s ČPZP 2019

Informace z ozdravného pobytu

Informace z ozdravného pobytu Slovensko - 1. turnus

• 13. července 2019

Tak a je konec...v pořádku jsme dorazili autobusem do Ostravy a všichni jste si vyzvedli své dětičky!

Celý doprovodný personál 1. turnusu děkuje za úžasně strávených 14 dnů - vaše děti jsou prostě N-E-J-L-E-P-Š-Í!!! Věřím, že si děti odnesly plno hezkých zážitků z pobytu a užily si hodně zábavy! A hlavně, že 14 dní na čerstvém vzduchu prospěje jejich zdraví.

Končí 1. turnus ozdravně léčebného pobytu s ČPZP ve Vysokých Tatrách.

• 12. července 2019

...a je tady poslední večer ozdravného pobytu ve Vysokých Tatrách...

Od rána bylo nádherně a foukal svěží vánek. Prošli jsme se do Lomnice a potom na Jazierko. Děti měly rozchod, relaxovaly... a utratily poslední éčka :-) Po odpolední siestě jsme se byli se vyhřát v sauně a v tělocvičně se hrál fotbálek. Pak následovalo balení kufrů a ....... a na všechny už doléhá nostalgie, že těch úžasných 14 dnů pomalu končí .... ve společenské místnosti právě probíhá závěrečná diskotéka a děti se skvěle baví! Večerka bude dnes později a ráno v 8:00 vyrážíme směr Ostrava! Děti jsou v pořádku a moc se na váš těší :-)

Dětem bych chtěl moc poděkovat za to, jaké byly (mimochodem nachodily cca 150 km!!!) a vám za to, že jste to se mnou vydrželi :-)

Končím vysielanie v česko-slovenskom jazyku a posílám poslední fotku dětí ... a na rozloučenou ještě jednoho KISSáka :-)

• 11. července 2019

Ahoj do ČR.

...time is passing so quickly... :-( Právě skončil nádherný karnevalový a zároveň předposlední večer prvního tornusu OLP ČPZP v Tatrách. Ani to neumím popsat, jak se děti nádherně bavily...!!!

...dopoledne proběhla výstupní zdravotní prohlídka a malování obrázků na téma - Co se vám nejvíce líbilo? Po obědě jsme skočili do bazénu a provětrali tělocvičnu fotbálkem. Několik dětí sledovalo ves společenské místnosti film Shazam!

....večer ale patřil karnevalu. S Maťem jsme vyhodnotili ty úžasné dva týdny s dětmi - ocenili jsme oslavence, vítěze soutěže v bodování úklidu pokojů, o nejhezčí obrázek, všechny vedoucí i dvě nejstarší slečny, které se aktivně zapojovaly, každé z dětí dostalo diplom a cenu. Nakonec jsme ocenili nejlepší masky a rozjela se diskotéka. Sešla se tady skvělá parta a obávám se, že se zítra na závěrečné diskotéce objeví slzičky, že to všechno skončí...tak je to ale každý rok a děti to pochopí.

Mimochodem, už jsme vám řekl, že máte úžasné děti?! Ano, každý rok nás překvapují svou upřímností, nápady, postřehy, všestranností, názory, bezelstností, ...jsou neskutečné, jedinečné - úžasné!!!!!!!!!!!!!!

Klidný večer.

• 10. července 2019

Krásný večer všem!

Dnešek byl, jak jinak, suprovní ;-) Dopoledne jsme měli 9 km okružní procházku Lomnicí s nezbytnou přestávkou pro nákup suvenýrů a dobrot. Po obědové siestě nás navštívil přední slovenský tanečník, choreograf a lektor Miroslav Olšavský z BDS Academy Praha. Ve společenské místnosti nás učil "new style hustle" - párový house dance. Děti naslouchaly, trénovaly a nakonec Mirovi skvěle sekundovaly!

Hned poté jsme šli řádit do bazénu a také jsme otestovali saunu. Některé děti hrály před hotelem fotbálek. Byl to fajn relax po náročné ranní túře. Po večeři jsme vyhodnotili včerejší úžasný Pokoj baví pokoj a děti dostaly užitečný dárek od ČPZP. Nyní se děti dívají na film nebo relaxují na pokojích.

Je tady nádherně a děti jsou v pořádku....ale utíká to tady strašně rychle...zítra nás čeká vizita a večer karneval!!!

Všechny vás zdravíme :-)

• 9. července 2019

Zdravíme z Tater!

Dnešek byl náročný a plný akce. Dopoledne jsme absolvovali túru k Šalviovému prameňu. Počasí bylo proměnlivé a trochu se ochladilo. Nás to ale nemohlo zaskočit ;-) ...po obědě jsme se na hřišti věnovali dechovým cvičením s padákem, fotbálku, badminu, kreslení křídou, tvoření na banner ČPZP....některé děti ještě ladily formu na večerní program Pokoj baví pokoj. Mimochodem výkony dětí byly neskutečné - to, co předvedly před porotou a kamarády nám občas vyrazilo dech!!! Vaše děti jsou prostě úžasné, talentované, přirozené a strašně moc fajn ... ale pořád jsou to děti a ne malí dospělí, tak na to prosím nezapomínejme ;-)

Toto zábavné pásmo vyhodnotíme zítra před večerním programem. Nejlepší střelce z laserové pušky jsme ocenili již dnes.

Klidný večer.

• 8. července 2019

Hutnik obsadili Avengers .... áno, děti práve sledujú druhú polovicu tohto megahitu, ktorý sme včera prerušili, pretože vaše bábetká išli spať :-) Ale eště predtým sme si na ihrisku pred hotelom zastrielali z laserových pušiek! Urobili sme súťaž a o víťazoch rozhodovaly doslova sekundy!

...ale ze všeho nejlepší byl celodenní výlet do Pienin. Budíček i snídaně byly brzy, na cestu jsme dostali balíčky s obědem a připravený bus nás zavezl až k přístavu. Tam jsme se rozdělili na tři skupiny, nasedli na pltě (vory) a za odborného i vtipného (věděli jste, že maďarsky včela se řekne "sereméd"? A vosa "nesereméd"? A mohl bych pokračovat.... :-)) výkladu plťníků jsme se plavili nádhernou krajinou národního parku po řece Dunajci.  Bylo trochu chladno, ale my jsme byli připraveni. Někteří z nás si dokonce vyzkoušeli, jaké to je plťku řídit ;-) Po úžasném zážitku, jsme došli k Chatě Pieniny, kde měly děti volnou zábavu. Cvičily na posilovacích strojích, hrál se fotbálek, baštily se dobroty....k tomu sluníčko - prostě pohodička.

Ale stejně jako v přírodě, tak i v hotelu Hutnik funguje Jing&Jang. Po úžasném dni došlo na bodování pokojů a byla to katastrofa....myslím, že zítřejší dobrovolná rozcvička bude povinná pro všechny...

...a i když se pomalu a jistě blíží konec prvního turnusu OLP ČPZP v Tatrách, přesto se dětem domů nechce - čím to asi bude...?

Tak klidný večer

• 7. července 2019

Slovensko zdraví ČR ;-)

Dnešní den se nesl v duchu pohody a relaxace - je přece neděle....

Děti měly volný program - po snídani rozjímaly na pokojích a připravovaly se na zábavný večer Pokoj baví pokoj, který bude v úterý. Venku ale bylo nádherně a tak jsme neodolali a šli jsme na hřiště a louku u hotelu. Děti se rozdělily do týmů a hrál se miniturnaj ve fotbálku, kreslilo se křídou na asfalt, tvořilo se na banner ČPZP....odpoledne jsme doslova způsobili vlnobití v hotelovém bazénu :o) Některé děti ještě pilovaly chorošky v tělocvičně.

Po večeři si děti uklidily pokoje, protože jak určitě víte, probíhá jejich bodování (těch pokojů, ne dětí), které je nekompromisní :-)

Nyní děti sledují ve společenské místnosti film. Všichni jsme v pořádku a moc na vás myslíme :-))

Zítra máme budíček dříve, protože nás čeká celodenní výlet.

Tak klidný večer

• 6. července 2019

Krásný sobotní večer z Hotelu Hutnik.

Dnes bylo počasí ideání pro outdoorové aktivity. Po snídani jsme vyrazili na procházku do Lomnice, kde děti svůj freetime věnovaly převážně nákupům suvenýrů. Potom jsme se parkem přesunuli na Jazierko. Zde děti relaxovaly - hrál se fotbálek, kreslilo se křídami na asfalt, klábosilo se...prostě pohodička. Odpoledne jsme se věnovali převážně míčovým hrám na hotelovém hřišti a louce, badminu, frisbee, průlezkám a dalším činnostem. Večer jsme za hotelem nachystali ohniště a strávili jsme spolu fajn čas u opékání buřtů. Dnes byl zase krásný den ;-)

Všechny děti jsou v pořádku a moc vás zdraví!

• 5. července 2019

Posíláme pozdravy domů ze žhavé diskotéky...venku se totiž ochladilo a tak to děti na parketu pořádně rozjely!

Z technických důvodů vám píši z mobilu, takže budu stručnější :-)

Dnes jsme zvládli výlet do Belianskej jaskyně. Bus nás zavezl až na místo a pak jsme šli 20 minut hore kopcom. Jeskyně nádherná, ideální pro astmatiky i alergiky. Odpoledne jsme tvořili mandaly (kruhové obrázky s ornamenty) s umělcem Lubo Slejzakem. Pak jsme spolu v kruhu z mandal pracovali s energií. Obrázky byly nádherné a před diskotékou jsme tvůrce těch nejhezčích ocenili užitečnými dárky od Čpzp.

Děti vás moc pozdravují!

• 4. července 2019

Všechny vás zdravíme z Tater!

Děti dnes měly příjemný odpočinkový den. Dopoledne jsme se věnovali dechovým cvičením, míčovým hrám a relaxaci na louce. Některé děti kreslily křídami na asfaltové hřiště nádherné obrázky, jiné tvořily a luštily na banneru Čpzp. Po odpolední siestě jsme rozvlnili hotelový bazén a rozvibrovali palubovku místní tělocvičny ;-) Nyní hrajeme napínavé společenské hry.

Děti jsou v pořádku a těší se na zítra - máme výlet a zajímavý odpolední program...

Krásný večer

• 3. července 2019

Zdravíme ze Slovenska.

Dnes byl náročný den...ale všechno jsme zvládli ;-) Po snídani jsme si vzali balíčky s jídlem a pitím a vyrazili do Tatranské Lomnice. Nasedli jsme na "električku", která nás zavezla na stanici Popradské pleso. Odtud jsme šli nádhernou členitou krajinou až k Popradskému plesu,kde děti dostaly rozchod, aby se mohly občerstvit nebo si koupit nějaké suvenýry. Udělali jsme pár nádherných fotek a pokračovali jsme tatranskou magistrálou přes kopec Trigan směr Štrbské pleso. Terén byl náročný - šli jsme úzkou kamenitou stezkou, kterou občas protla kamenná řeka z balvanů. Navíc jsme se museli vyhýbat dalším výpravám. Děti se však nebály a byly moc šikovné. Došli jsme bez problémů ke Štrbskému plesu, kde děti zase dostaly rozchod - některé prozkoumávaly okolí, jiné relaxovaly. Električka nás zavezla zpátky do Lomnice a příjemnou procházkou jsme ve zdraví dorazili do hotelu na večeři. Děti byly úžasné a chci je moc moc moc pochválit!!!

Teď skončila volná zábava - fotbálek, průlezky, malování a luštění na banneru Čpzp...děti jsou nezničitelné :-)

Zítra máme relax, bazén...

Tak klidný večer.

• 2. července 2019

Klidný podvečer z Hotelu Hutnik.

Děti dnes relaxovaly na louce a hřišti u hotelu. Věnovali jsme se dechovým cvičením s padákem, fotbálku, badminu, průlezkám a dalším aktivitám. Sluníčko se trochu umoudřilo a venku bylo velice příjemně. Odpoledne jsme praktikovali indoorové aktivity. Rozdělili jsme se na dvě skupiny - ta větší se už nemohla dočkat bazénu a zbytek dětí hrál fotbálek v tělocvičně. Děti si to krásně užily!

Po večeři jsme v nové (větší a lepší) společenské místnosti nachystali techniku a děti právě sledují film Alvin a chipmunkové 3.

Zítra nás čeká celodenní túra, takže budíček bude dříve. Na cestu dostaneme balíčky s obědem a svačinou. Počasí má být nádherné a děti jsou v pořádku :-)

Dnes jsme naistalovali na pletivo hřiště 10 metrový zábavný banner - nový nápad ČPZP. Děti si na něm mohou luštit křížovky, osmisměrky, sudoku, vybarvovat omalovánky, atd...bude to moc fajn ;-)

• 1. července 2019

Nádherné ráno z Matliarov!

Právě proběhla dobrovolná rozcvička - asi 10 dětí si bylo zaběhat s vedoucí Radkou za dohledu Maťa - to je náš hlavní vedoucí :-) Ostatní děti se probouzí a chystáme se na snídani. Dnes nás čeká zahřívací túra na Štart - stanice lanovky. Počasí nám přeje - je teplo a nebe vymetené.

Jinak včera jsme měli moc fajn večer - ve společenské místnosti jsme si řekli základní provozní a jiné užitečné informace a pak jsme se formou hry seznámili. Nakonec děti dostaly od České průmyslové zdravotní pojišťovny pár užitečných věcí.

• 1. července 2019

...tak jdeme do hajan...

Dnes byl náročný den. Túru na Štart jsme s přehledem zvládli - děti jsou úžasné! Po obědové siestě jsme se přesunuli na hřiště u hotelu a relaxovali sportem nebo povídáním. Maťo učil děti dechová cvičení.

Večer jsme se ve společenské místnosti pobavili o poznávacích výletech, dali si dezert a vrhli jsme se do víru tance! Ano, zapojili jsme aparaturu, projektor, wifi a Youtube a rozjeli první diskotéku ;-) Bylo to super a nechtělo se nám skončit, na parketu to jiskřilo...ale večerka je večerka...

Zítra bude relaxační den - děti si ho zaslouží. A v plánu je i bazén, tak snad to všechno klapne.

DOBROU

• 30. června 2019

Krásný den z Tater!

První noc proběhla v poklidu a děti jsou v pořádku. Po snídani proběhla vstupní prohlídka u paní doktorky. Děti se nyní věnují míčovým hrám na hřišti u hotelu a relaxují - vypadá to, že budou jedna velká parta. A jsou moc šikovné - na dveřích od pokojů už mají vyrobené obrázky se jmény a přezdívkami.

Odpoledne se projdeme do Tatranské Lomnice a po večeři proběhne první seznamovací večer.

• 29. června 2019

Milí rodiče, už jsme na místě! V pořádku jsme dorazili na Slovensko k Hotelu SOREA Hutník :) Přivítal nás čerstvý vysokohorský vzduch. Ubytovali jsme se do svých pokojů a nyní jsme na naší první společné večeři. Děti se již trošku seznámily během cesty v autobuse. Všichni se těšíme na zítřek, kdy blíže poznáme okolí místa pobytu.
    Začíná 1. turnus ozdravně léčebného pobytu ve Vysokých Tatrách s ČPZP.