Slevy s ČPZP 2019

Informace z ozdravného pobytu

Informace z ozdravného pobytu Černá Hora - 4. turnus

• 26. srpna 2019

Všechny děti se už těší na rodiče!

Tak už je to tady. Nastal den odjezdu, děti se balí a ještě si užijí poslední chvilky u moře, někteří si ještě půjdou zaplavat. Pak nás čeká oběd, po něm dětem pustíme film a počkáme na autobusy, které nás odvezou na letiště (v 14,45 hod.). Odlet z Podgorice je naplánován na 17,30, příletět do Prahy bychom měli v 19,10 a do Ostravy v 20,55.

V pořádku jsme dorazili letadlem do Prahy i Ostravy. Všichni rodiče jste si vyzvedli své dětičky!
    Celý doprovodný personál 4. turnusu děkuje za úžasně strávených 14 dnů. Všichni jsme si užili hodně zábavy! Hlavní však je, že 14 dní u moře prospěje zdraví dětí.
    Končí 4. turnus ozdravně léčebného pobytu s ČPZP v Černé Hoře.

• 25. srpna 2019

Posíláme srdečné pozdravy!

Hned po snídani jela část dětí autobusem na výlet na Skadarské jezero. Nejprve jsme si prohlédli Ekocentrum, kde nám paní průvodkyně pověděla něco o národních parcích v Černé Hoře, Skadarském jezeře a životě Černohorců v dřívějších dobách. Potom jsme nasedli do lodi, kde jsme dostali malé občerstvení (koblížky a džus) a obepluli jsme část jezera. Pak už následovalo koupání se skákáním z lodě, mezi dětmi velmi oblíbená část výletu, všechny děti si to užily. Po přistání jsme vystoupali k nedaleké pevnůstce, dole ve vesničce Virpazar si děti nakoupily suvenýry a autobusem jsme se vrátili zpátky do Čanje. Ostatní oddíly mezitím trávily poslední chvilky u moře, nebo se už pomaličku připravovaly na cestu domů. Večer si budeme promítat fotky z celého turnusu, abychom si připomněli, co všechno jsme tady za těch 14 dnů společně zažili.

• 24. srpna 2019

Krásný sobotní večer!

Dnešek byl černobílý. Po nočních bouřkách se rozbouřilo i moře natolik, že se v něm nedalo koupat. I tak se někteří vydali na procházku podél pláže nasát alespoň čerstvý mořský vzduch. Odpoledne se moře trochu uklidnilo a děti dováděly ve vlnách. Pak se ale už horečně připravovaly na večerní karneval s diskotékou. Všem masky moc slušely, děti si užily spoustu zábavy a neúnavně tančily na každou písničku. Samozřejmě pozadu nezůstaly ani vedoucí. A co nás čeká zítra? Výlet na Skadarské jezero, poslední koupání a rozloučení s mořem a promítání fotek.

• 23. srpna 2019

Děti zdraví rodiče!

Dnes dopoledne bylo polojasno, takže ideální počasí na hry na pláži. Děti se opravdu vydováděly, hrály "kap, kap, kap", "kámen, nůžky, papír", přetahovanou s lanem, musely si vyměňovat kruhy podplaváním, skvěle se bavily při přehazované s ručníky. Po obědě jela část dětí na výlet do nedalekého Sutomore, večer pak jely větší děti. Na promenádě se spoustou obchůdků a restaurací si koupily něco dobrého na zub a utratily poslední peníze za suvenýry. Zítra máme v plánu černobílý den, tak jsme zvědaví, čím nás děti překvapí.

• 22. srpna 2019

Nádherný čtvrteční večer z Čanje!

Opět jsme dnes zažili slunečný den, který byl vyhlášen jako "culíkový". Všechna děvčata si hned ráno upravila vlasy do speciálních účesů, pozadu ovšem nezůstali ani chlapci a i oni se s chutí vyzdobili culíky! Po snídani už všichni zase spěchali k moři. Zde jsme si dali dechová cvičení, abychom co nejvíc využili zdravý mořský vzduch. Pak už děti dováděly na pláži a ve vodě při různých hrách, vyzkoušely si např. i petang. Ve stejném duchu proběhl i odpolední program, některé oddíly ale zůstaly na hotelu a věnovaly se malování, kvízům a dalším zábavným hrám, které děti bavily. A protože byly děti opravdu šikovné, čekalo je večer překvapení - diskotéka!

• 21. srpna 2019

Posíláme pozdravy všem rodičům!

Dnes část dětí odjela na celodenní výlet do Kotoru, kde si prohlédly staré město s přístavem, pak se vydaly lodí na ostrůvek Gospa a dále do Tivatu s přístavem s fregatami a luxusními jachtami. Všem se výlet moc líbil. Do hotelu dorazili akorát na večeři.Ti, co nejeli na výlet, využili poklidného moře a opět žádali fotografování pod vodou, což byla velká zábava. Starší kluci si na pláži vyzkoušeli přehazovanou. Večer měl být vyhrazen odpočinkovým aktivitám, leč někteří i po dnešním výletu nebo sportování na pláži překypovali energií a střihli si fotbálek nebo zumbu.

• 20. srpna 2019

Pěkný úterní večer! Dnes jely oddíly 2, 4, 6, 9 a 10 lodí do Petrovacu. Cestou zpět byla opět zastávka na Kraličině pláži s oblíbeným skákáním z lodi a koupáním. Ostatní oddíly se zabraly do staveb z písku, které se jim opravdu povedly - vytvořily motýla, Titanic, dva hrady a mamuta. Odpoledne jsme se věnovali dechovému cvičení a večer si děti zahrály vybíjenou, ostatní shlédly film. Zítra některé děti jedou autobusem na celodenní výlet do Kotoru,součástí je i plavba lodí na ostrov Gospa a návštěva města Tivat.

• 19. srpna 2019

Posíláme pozdravy od Jadranu všem rodičům!

Krásné ráno využilo několik dětí ke sportíku a šlo si ještě před snídaní zaběhat s animátorkou. V 8,30 se pět oddílů nalodilo a vypluli jsme směr Petrovac. Cesta nám trvala asi 45 minut. Děti se kochaly krásným okolním pobřežím a pak nadšeně vyskákaly z lodí v přístavu v Petrovacu. Prošli jsme si nádhernou pobřežní promenádu se spoustou obchůdků, restaurací a taveren. Při zpáteční cestě jsme se zastavili na Kraličině pláži, kde se děti mohly vykoupat a skákat z lodi do moře, což se jim velmi líbilo. A zatímco jsme byli na výletě, ostatní oddíly vytvořily z písku nádherné stavby. Odpoledne proběhlo spíš v klidovém režimu, někteří byli u moře, jiní hráli hry na hotelu nebo malovali na kameny. Večer se už děti nemohou dočkat oblíbené diskotéky.

• 18. srpna 2019

Milí rodiče, Vaše děti si pobyt v Černé Hoře náramně užívají!

Dále Vám musíme napsat, že personál hotelu si je nemůže vynachválit, jak jsou šikovné a ukázněné. Dnešní den se nesl v červené barvě. Děti i vedoucí si vzali něco červeného na sebe, někteří si vyrobili červené motýlky nebo mašle z krepového papíru, jiní si vyzdobili tváře červenými srdíčky. Po pozdní snídani následovala odpočinková oddílová činnost na hotelu. Ale hned po odpoledním klidu jsme všichni vyrazali opět k moři. Na večer si vedoucí a animátorka pro děti připravily nejrůznější kroužky, na které se děti zapisovaly celé dopoledne. Mohly vybírat z fotbalu, volejbalu, zumby, večerního plavání, kurzu sebeobrany, filmového kroužku, dále mohly malovat na čepice nebo zdobit kamínky ubrouskovou technikou.

• 17. srpna 2019

Děti zdraví rodiče!

Počasí nám stále přeje, sluníčka je dost, moře akorát ke koupání. Dnešní den se nese v duchu vodní olympiády, kde mladší děti soutěžily v pěti disciplínách  dopoledne, starší děti pak čeká zápolení večer. Odpoledne jsme měli oddílovou činnost na pláži, děti hrály nejrůznější hry na písku i ve vodě, nebo jen tak odpočívaly. Zítra máme naplánovaný odpočinkový den, děti si mohou déle pospat, snídaně bude posunuta až na 9,30!

• 16. srpna 2019

Hezký páteční večer z hotelu Zlatibor!

Včerejší večer se nám náramně vydařil. Všechny děti se zapojily do diskotéky a pořádně na parketu řádily. Dnes jsme jeli autobusem na výlet do Budvy. Počasí nám přálo, bylo lehce pod mrakem a nebylo tedy takové horko. Děti si prošly starověké městečko, prošmějdily i zdejší krámky a nakoupily nějaké suvenýry domů. Po prodlouženém odpoledním klidu jsme vyrazili na pláž, kde na nás už čekala animátorka s připravenou aqua zumbou. Děti byly tímto nápadem uchváceny a tančily a skákaly v moři a hodně se při tom nasmály. Večer je naplánovaný jako odpočinkový, dětem pustíme prezentaci o Černé Hoře se závěrečným kvízem.

Některé děti se nahlásily na zítřejší ranní sportík - plavání nebo běh. Zítra dopoledne čeká mladší oddíly vodní olympiáda, starší pak odpoledne změří své síly ve volejbalovém turnaji.

• 15. srpna 2019

Krásné pozdravy z Čanje!

Včera odpoledne a večer nás zastihla bouřka, takže jsme museli zrušit diskotéku, místo toho děti shlédly film. Předtím však jednotlivé oddíly prezentovaly své vlajky, názvy svého oddílu (kmene) a bojový pokřik. Všem se to moc povedlo! (fotky budou večer). Dnes jsme měli jet na výlet do Petrovacu, ale pro rozbouřené moře po včerejší bouřce byl dnešní i zítřejší výlet lodí zrušen a přesunut na podnělí a úterý příští týden. Dneska dopoledne i odpoledne děti opět dováděly na pláži, kde hrály magic ball, do kterého se všichni velmi vložili a moc je bavil. Někteří se zapojili do modifikovaného "peška" s vodou a hodně se při tom nasmáli a krásně si zaběhali.

Večer nás čeká konečně slibovaná diskotéka a zítra budeme vstávat brzo, abychom mohli hned ráno vyrazit autobusy na výlet do Budvy (měl být původně v neděli). Vrátit na hotel bychom se měli na oběd.

Musíme ještě zdůraznit, že všechny děti jsou velice šikovné a hodné!

• 14. srpna 2019

Všechny děti posílají srdečné pozdravy domů!

Poté, co děti včera absolvovaly večerní procházku po Čanji s průzkumem obchůdků, zalehly do postelí a okamžitě usnuly. Dnes ráno nás opět přivítal  slunečný den, i když bylo na obloze několik mráčků, tak zatím nepršelo. Po vydatné snídani jsme se vydali k moři. Starší oddíly si zahrály vybíjenou a přehazovanou a pak jsme všichni společně dováděli na pláži a v moři. Pod vedením lékařského doprovodu a animátorky se děti zapojily do dechového cvičení, aby si protáhly plíce a nasály ještě více blahodárného mořského vzduchu. Po obědě se šly některé oddíly koupat, ostatní ještě pracují na svých oddílových vlajkách, jejichž prezentace proběhne po večeři. Už se na výrobky dětí moc těšíme. No a nakonec na děti čeká dnes večer diskotéka. Pak ale půjdeme rychle spát, protože zítra ráno nasedají mladší oddíly do lodí a jedou na výlet do Petrovacu.

• 13. srpna 2019

Autokary s účastníky 4. turnusu ozdravného pobytu v pořádku dorazily k hotelu Zlatibor.

Posíláme první pozdrav z Černé Hory. Včera děti zvládly bez problémů cestu letadlem a autobusem do hotelu. Nyní se už těší na pláž a do moře. Odpoledne budou děti vyrábět oddílovou vlajku a určitě si opět zadovádí v moři. Mezitím je čeká vstupní lékařská prohlídka.

• 12. srpna 2019

Cca 22:55 hod.

Informujeme rodiče, že letadlo v pořádku přistálo na letišti Podgorica v Černé Hoře. Děti budou přepraveny autokary na lokalitu Čanj k hotelu Zlatibor. Po příjezdu se děti hned ubytují a půjdou spát.