Dotazy a řešení

Jsem přihlášený, ale některé funkce hlásí "špatné jméno nebo heslo"

Pokud se u vás tento problém vyskytne, doporučujeme nastavit aplikaci do režimu DEMO (v nastavení aplikace), poté si požádat o nové heslo a až vám přijde, přihlásit se jím. Zároveň upozorňujeme, že situace může nastat také potom, co jste si na webu E-přepážky změnili přihlašovací jméno na e-mailovou adresu. Pak si musíte v mobilní aplikaci vytvořit nové přihlášení s použitím e-mailu jako přihlašovacího jména.

Po aktualizaci aplikace mi zmizely nachozené kroky ve funkci Krok pro zdraví

Funkci Krok pro zdraví musíte nejprve aktivovat. Na zařízeních Android je třeba propojit funkci s účtem telefonu a udělit souhlas se čtením stavu kroků. Poté musíte funkci nastavit na konkrétní oprávnění (rodné číslo) v nastavení funkce. Stávalo se, že klienti tyto kroky nedokončili, a protože se v takovém případě kroky nenačítají, v aktualizaci aplikace jsme pro "nenastaveného" klienta začali zobrazovat nulové údaje, aby mu bylo více zřejmé, že funkci nemá správně nastavenou. Dokončete tedy nastavení, a kroky se začnou správně načítat.

Funkce Krok pro zdraví ukazuje méně kroků, než mé hodinky

Naše mobilní aplikace získává počet nachozených kroků z účtu Google (nebo z účtu Apple), se kterým je spojené dané mobilní zařízení. Jakým způsobem telefon kroky zaznamenává, je dáno jeho výrobcem.

Aplikace nepodporuje chytré hodinky. Propojení hodinek s naší aplikací je věcí každého uživatele a záleží na výrobci hodinek, případně jeho softwaru, zda umožňuje kroky přenášet do účtu Google (Apple). Některé modely hodinek to umožňují, jiné ne. Například uživatelé iOS a hodinek Apple Watch nemusí nic nastavovat, protože data se přenášejí na účet Apple – a tedy i do naši mobilní aplikace – automaticky.

Pro orientaci je vhodné porovnávat údaje z naší aplikace s aplikací Google Fit (Android) nebo Zdraví (iOS), které zobrazují kroky stejným způsobem a ze stejného zdroje. Nepropojené hodinky nebo krokoměry jiných výrobců mohou poskytovat zcela rozdílné údaje (pracují na jiném principu).

Funkce Krok pro zdraví najednou ukazuje méně kroků než včera

Naše mobilní aplikace získává počet nachozených kroků z účtu Google (nebo z účtu Apple), se kterým je spojené dané mobilní zařízení. Nic tedy nezaznamenává, neukládá ani nemaže. Na to nemá oprávnění – může pouze číst stav kroků. Pokud se tedy snížil počet nachozených kroků, pak jde o údaj z účtu telefonu. Může jít o problém na účtu Google, možná data vymazal uživatel nebo to může mít jinou příčinu. Doporučujeme zkontrolovat údaje prostřednictvím aplikace Google Fit (Android) nebo Zdraví (iOS), které zobrazují kroky stejným způsobem a ze stejného zdroje jako naše aplikace. Musíte ověřovat stav od data, kdy jste se zaregistrovali do funkce Krok pro zdraví. Tento stav by se měl shodovat s údaji v naší aplikaci.

Funguje aplikace na všech telefonech?

V případě iOS funguje aplikace na všech podporovaných verzích operačního systému. Pokud jde ale o Android, aplikace nemusí fungovat správně na všech telefonech. Zejména funkce, které jsou nějakým způsobem spojené s nástroji Google, jako například Krok pro zdraví, nemusí pracovat na novějších telefonech Huawei nebo levných telefonech koupených mimo oficiální distribuci v ČR (např. levné čínské mobily koupené přes web). Takové telefony mohou mít omezený přístup ke službám Google.

Zapomněl jsem PIN pro privátní funkce

Pokud jste zapomněli PIN, doporučujeme nastavit aplikaci do režimu DEMO (v nastavení aplikace) a poté se do ní znovu přihlásit (případně si požádat o nové heslo a přihlásit se heslem, které vám zašleme). V takovém případě budete vyzváni k zadání nového PIN. Upozorňujeme, že lze nastavit také alternativní přihlášení, například podle otisku prstu nebo prostřednictvím FaceID.

Jaké verze operačních systémů podporujete?

Mobilní aplikace Zdraví v mobilu je aktuálně dostupná pro:

Android verze 5.0 a vyšší
iOS verze 11.0 a vyšší