Jezte s rozumem

Jezte s rozumem

Snídaně z lesa i ze zahrady

Ingredience:

Doba přípravy:

5 minut

Nutriční hodnoty:

(celá porce)

Nejdříve si v hrnci ohřejeme mandlové mléko a do něj vsypeme ovesné vločky (ideálně bezlepkové). Směs v hrnci pak mícháme až do chvíle, kdy jeho obsah zhoustne a vznikne hutná ovesná kaše (celý proces zabere asi dvě minuty). Do té přidáme chia semínka, osladíme ji lžičkou medu a důkladně promícháme.

Pak kaši přesuneme do misky, zasypeme ji rybízem, malinami a ostružinami a můžeme se pustit do lahodné sladké snídaně. Dobrou chuť.

RECEPT JE VHODNÝ PRO:

Diabetiky
Celiaky (za předpokladu použití bezlepkových ovesných vloček)
Alergiky na mléko a mléčné výrobky

Vegetariány
Vegany

Redukční dietu
Sportovce

Zpět na téma

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Informace, které jsou obsahem této internetové stránky, jsou obecného charakteru. Svůj zdravotní stav vždy konzultujte s lékařem.

© ČPZP | Infocentrum: 810 800 000 | www.cpzp.cz | Navštivte nás na Facebooku