Jezte s rozumem

Jezte s rozumem

Sladká quinoa s mangem

Ingredience:

Doba přípravy:

20 minut

Nutriční hodnoty:

Quinou propláchneme, nasypeme do hrnce s kokosovým mlékem a vaříme ji zhruba 15 minut. Před koncem vaření obsah hrnce několikrát promícháme, aby se bublající směs quinoy a kokosového mléka nepřipálila. Po čtvrthodince vaření pak sundáme quinou ze sporáku, přidáme do ní chia semínka, čekankový sirup a celou směs řádně promícháme.

Pak už sladkou zdravou dobrotu přesuneme na talíř, kde ji pomocí formičky vytvarujeme do podoby květiny (či jiného požadovaného tvaru).  Quinou na závěr ještě ozdobíme mangem, plátky jahod, rudými plody goji a můžeme se pustit do mlsání. Dobrou chuť.

RECEPT JE VHODNÝ PRO:

Diabetiky
Celiaky
Alergiky na mléko a mléčné výrobky
Vegetariány
Vegany
Redukční dietu
Sportovce

Zpět na téma

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Informace, které jsou obsahem této internetové stránky, jsou obecného charakteru. Svůj zdravotní stav vždy konzultujte s lékařem.

© ČPZP | Infocentrum: 810 800 000 | www.cpzp.cz | Navštivte nás na Facebooku