Jezte s rozumem

Jezte s rozumem

Semínkový chléb plný bílkovin

Ingredience:

Doba přípravy:

55 minut

Nutriční hodnoty:

(jeden kousek)

V míse smícháme pohankovou a čočkovou mouku s lahůdkovým droždím, lžičkou psyllia a zhruba polovinou kávové lžičky kmínu a soli. Pak do suché směsi přidáme dvě lžičky vinného kamene (kypřící prášek bez fosfátů), lžíci lněných, slunečnicových a dýňových semínek.

Vejce vyšleháme do hutné pěny a promícháme je se suchými ingrediencemi. Do těsta nalijeme asi 220ml vody a vše ještě jednou důkladně promícháme. Pak už těsto přelijeme do hranaté formy a jeho povrch posypeme připravenými semínky. Chléb pečeme při teplotě 180 stupňů zhruba 50 až 55 minut.

 Po třičtvrtěhodince pečení vytáhneme chléb z trouby, vyklopíme jej z formy a necháme ho vychladnout. A pak už můžeme servírovat vláčný semínkový chléb, který se honosí spoustou bílkovin, vlákniny a hlavně skvělou chutí poctivě připraveného domácího pečiva.

RECEPT JE VHODNÝ PRO:

Diabetiky
Celiaky
Alergiky na mléko a mléčné výrobky

Vegetariány
Redukční dietu
Sportovce

Zpět na téma

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Informace, které jsou obsahem této internetové stránky, jsou obecného charakteru. Svůj zdravotní stav vždy konzultujte s lékařem.

© ČPZP | Infocentrum: 810 800 000 | www.cpzp.cz | Navštivte nás na Facebooku