Jezte s rozumem

Jezte s rozumem

Dýňové placičky

Ingredience:

Doba přípravy:

55 minut

Nutriční hodnoty:

(jedna porce)

Quinou i červenou čočku propláchneme, nasypeme do hrnce a v nesolené vodě vaříme zhruba 20 minut. Dýni hokaido rozkrojíme, vydlabeme z ní vláknitý střed se semínky, nakrájíme na menší kousky a taktéž ji dáme asi na 20 minut vařit.

Jakmile je quinoa s čočkou uvařená, přecedíme ji, propláchneme, vymačkáme přebytečnou vodou a přesuneme do mísy. Do té ještě přidáme uvařenou dýni hokaido, kterou jsme rozmixovali do podoby pyré, přisypeme dvě lžíce lahůdkového droždí, půl lžičky majoránky, půl lžičky soli, trošku mletého kmínu a pepře. Obsah mísy ještě obohatíme o dva stroužky prolisovaného česneku, jedno vejce, lžičku olivového oleje, a všechny ingredience důkladně promícháme.

Plech vyložíme pečícím papírem a na něj vytvoříme hromádky, které lžící upravíme do podoby placek. Ty pak vložíme do trouby předehřáté na 160 stupňů a pří této teplotě pečeme placičky asi půlhodinky. Pak už můžeme z trouby vytáhnout zlatavé dýňové placky, které ještě posypeme zelenou natí jarní cibulky a obložíme plátky šťavnatých barevných paprik. Dobrou chuť...

RECEPT JE VHODNÝ PRO:

Diabetiky
Celiaky
Alergiky na mléko a mléčné výrobky

Vegetariány
Redukční dietu
Sportovce

Zpět na téma

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Informace, které jsou obsahem této internetové stránky, jsou obecného charakteru. Svůj zdravotní stav vždy konzultujte s lékařem.

© ČPZP | Infocentrum: 810 800 000 | www.cpzp.cz | Navštivte nás na Facebooku