Naše mobilní aplikace
"Zdraví v mobilu"
nabízí lepší orientaci v péči o vaše zdraví

Jsem přihlášen, ale některé funkce hlásí "Špatné jméno nebo heslo"

Pokud se u vás tento problém vyskytne, doporučujeme nastavit aplikaci do režimu DEMO (v nastavení aplikace), poté si požádat o nové heslo a přihlásit se zaslaným heslem.


Po aktualizaci aplikace mi zmizely nachozené kroky ve funkci Krok pro zdraví

Klienti musí funkci Krok pro zdraví nejprve aktivovat. Na zařízeních Android musí propojit funkci s účtem telefonu a udělit souhlas se čtením stavu kroků. Poté musí funkci nastavit na konkrétní oprávnění (rodné číslo) v nastavení funkce. Toto klienti někdy nedokončili a protože se v takovém případě kroky "nenačítají", v aktualizaci aplikace jsme pro nenastaveného klienta začali zobrazovat nulové údaje, aby bylo více zřejmé, že klient nemá správně nastavenou funkci Krok pro zdraví. Dokončete tedy nastavení a kroky se začnou správně načítat.


Funkce Krok pro zdraví ukazuje méně kroků, než mé hodinky

Naše mobilní aplikace získává počet nachozených kroků z Google účtu (nebo z účtu Apple), se kterým je spojeno mobilní zařízení. Jakým způsobem jsou zde kroky zaznamenávány, je dáno výrobcem telefonu.

Aplikace nepodporuje chytré hodinky. Propojení hodinek s naši aplikací je věcí každého uživatele a záleží na výrobci hodinek, případně jeho softwaru, zda umožňuje kroky přenášet do účtu Google (Apple). Některé modely hodinek to umožňují, jiné ne. Například uživatelé iOS a hodinek Apple Watch nemusí nic nastavovat, data se přenášejí na účet Apple a tedy i do naši mobilní aplikace automaticky.

Pro orientaci je vhodné porovnávat údaje z naší aplikace s aplikací Google Fit (Android) nebo Zdraví (iOS), které zobrazují kroky stejným způsobem a ze stejného zdroje. Nepropojené hodinky nebo krokoměry jiných výrobců mohou mít zcela rozdílné údaje (pracují na jiném principu).


Funkce Krok pro zdraví najednou ukazuje méně kroků než včera

Naše mobilní aplikace získává počet nachozených kroků z Google účtu (nebo z účtu Apple), se kterým je spojeno mobilní zařízení. Nic tedy nezaznamenává, neukládá nebo nemaže - na to nemá oprávnění, může pouze číst stav kroků. Pokud dojde ke snížení počtu nachozených kroků, pak jde o údaj z účtu telefonu. Může jít o problém na Google účtu, vymazání dat uživatelem nebo jiný problém. Doporučujeme zkontrolovat údaje prostřednictvím aplikace Google Fit (Android) nebo Zdraví (iOS), které zobrazují kroky stejným způsobem a ze stejného zdroje. Musíte ověřovat stav od data registrace do funkce Krok pro zdraví. Tento stav by měl být shodný s údaji v naší aplikaci.


Funguje aplikace na všech telefonech?

V případě iOS funguje aplikace na všech podporovaných verzích operačního systému. V případě Androidu však aplikace nemusí fungovat správně na všech telefonech. Zejména u funkcí, které jsou nějakým způsobem spojeny s nástroji Google, jako například Krok pro zdraví, nemusí tato funkce pracovat na novějších telefonech Huawei, nebo levných telefonech koupených mimo oficiální distribuci v ČR (např. levné čínské mobily koupené přes web). Takové telefony mohou mít omezeny přístup ke službám Google.

Zapomněl jsem PIN pro privátní funkce

V případě zapomenutí PIN, doporučujeme nastavit aplikaci do režimu DEMO (v nastavení aplikace), poté se znovu přihlásit do aplikace (případně si požádat o nové heslo a přihlásit se zaslaným heslem). V takovém případě budete vyzváni k zadání nového PIN. Upozorňujeme, že lze nastavit také alternativní přihlášení, například podle otisku prstu nebo prostřednictvím FaceID.

Zpět

ČPZP